Selasa, 3 Ogos 2010

MELAYU PULAU PINANG GAWAT KERANA ANWAR ///

Melayu Pulau Pinang jadi gawat hari ini kerana kehendak Anwar. Anwar tutup mata atas semua yang berlaku bagi mendapatkan undi Cina. Anwar sanggup korbankan orang melayu ditangan LGE DAPig bagi mencapai cita-citanya untuk Jadi PM. Sebab itu LGE DAPig naik tocang.

Lihat sahaja di Selangor, apa yang terjadi di Pulau Pinang seakan-akan sama sahaja di Selangor.  Anwar gagal untuk menggantikan Khalid gagak dengan Azmin gomo nya telah membuat langkah lain dengan menggalakkan DAPig  menindas melayu.

DAPig tidak berani berbuat demikian jika tidak dapat greenlight dari Anwar.  Keberanian DAPig menindas melayu tidak ditegur oleh  Anwar malah mereka termasuk Khalid gagak bersetuju dengan pandangan DAP. PAS juga berdiam diri. Demi menjaga ikatan mereka yang songsang itu segala kepentingan melayu dibenarkan untuk dipijak-pijak. PAS pula tidak mengaku melayu. Mereka hanya jaga Islam sahaja.

Anwar minta mahkamah tangguhkan kes liwatnya. Dia sangat cemburu kepada DPP manis itu dan menuduh DPP dengan Saiful gila-gila. Sebab dia ingat Saiful dan DPP itu macam dia.

Anwar sangat takut pada hari keputusan kesnya. Apa yang dibuat adalah mencari helah melewat-lewat kesnya dengan berbagai alasan. Tetapi semua karut-marut.

Berdasarkan kelakuannya itu ' rakyat sebagai juri  dan hakim' sudah nampak Anwar bersalah. Hanya masa menentukan. ///

Tiada ulasan:

Catat Komen