Jumaat, 30 Julai 2010

MELAYU PULAU PINANG JADI RED INDIAN

BANGKITLAH WAHAI BANGSAKU - JAUHILAH PENGKHIANAT///

Semakin hari semakin ganas kerajaan imigran itu menindas dan mengusir melayu Pulau Pinang. Dari tempat tinggal, tempat mencari rezki sesuap nasi, sampai kepada kedudukan pegawai kerajaan habis ditindasnya. Tidak ada fikiran dan perasaan kah saudara-saudaraku disana ?

Kemana perginya pemimpin idola aljuburi itu sehingga tidak sepatah pun melarang perbuatan kerajaan kafir harbi itu?. Telah diduga bahawa ini adalah perancangan aljuburi. Beliau mahu supaya orang-orang cina seluruh negara besar hati melihat kejayaan Lim Guan Eng mengusir melayu.

Al Juburi satu ketika dahulu merancang pembentukan Hindraf sekarang merancang supaya DAP mengganas terhadap orang melayu. Dengan itu akan menarik perhatian masyarakat cina diluar Pulau Pinang. Bila masyarakat cina tertarik,  pada PRU 13 nanti semua tempat akan masuk kedalam jaring Pakatan Rakyat.

Tony Pua pula bermain isu  tiada lagi hak istimewa orang melayu di Selangor disokong oleh gagap. Mereka berjudi dengan meremehkan melayu serendah-rendahnya sekarang. Jika melayu Pulau Pinang tidak sedar diri lagi kami dari jauh tidak boleh berbuat apa-apa.

Sampailah masanya kita semua bangkit menentang keganasan DAP dan Pakatan rakyat ini. Lupakan Al juburi yang durjana itu kerana ia benar-benar telah khianat kepada kita. ///

Tiada ulasan:

Catat Ulasan