Rabu, 14 Julai 2010

UMNO SELANGOR BANGKIT JADI GELOMBANG RIBUT PASIR

 PASIR..PASIR..PASIR...SAMPAI JADI PASIR

Apakah yang paling ditakut dan digeruni oleh penghuni atau pengembara diPadang pasir sudara-sudari?. Sebelum mereka melangkah untuk ketengah gurun apakah doa mereka minta tuhan jauhi?. Jawapannya adalah ribut pasir. Mengapa pesawat takut untuk terbang rendah dikawasan gurun? Jawapannya juga takut terhempas digurun kerana ribut pasir !.

Hari ini, UMNO Selangor, bahagian-bahagian, wanita, pemuda dan puteri telah diberi petunjuk oleh Allah swt bahawa bencana pasir boleh mengembalikan kuasa diSelangor kepada BN mengapa tidak bangkit secara menyeluruh seperti ribut pasir?.

Apa yang UMNO/BN tunggu untuk mengolah kebangkitan? apakah UMNO selangor mengharapkan negeri-negeri lain untuk datang memulakan baru UMNO/BN selangor hendak mengatur langkah?.Jika peluang ini tidak digerakan sekarang, jangan harap selangor akan bangkit kembali. Tutup buku.

UMNO/BN selangor harus turun kebawah menerangkan kepada rakyat terbanyak bahawa inilah kerja-kerja syaitan, babi, laknat menjual negeri untuk tembolok sendiri, tanpa memperdulikan kepentingan menyeluruh rakyat dan negeri.

Dayus jika UMNO masih tidak memulakan kebangkitan ribut pasir. Hentikan pertelagahan sesama sendiri. Utamakan kepentingan bangsa. Gerak secara menyeluruh. Turun kebawah. Binatang kena diajar cara binatang. Jangan ada peri kemanusian kepada mereka. Jahanam negeri ini jika mereka terlalu ganas.

SPRM, tangkap dan siasat mereka. Jika sabit dakwa jangan tangguh-tangguh. Kita mahu buktikan bahawa jin, iblis itu tidak layak memerintah. Tidak akan bangkit orang lain untuk membantu melain anak selangor sendiri mesti mulakan.

Jangan dibiarkan Khair Toyo dan beberapa kerat sahaja bersuara. Yang lain tunggu dan lihat. Kami diluar memerhati, jika rancak kami akan turun meribut sama.

BANGKITLAH.. BANGKITLAH... BANGKITLAH HAI BANGSAKU 
                     FUSSSSH... WAHAI ANGIN SAMPAIKAN PESAN INI




Tiada ulasan:

Catat Ulasan