Sabtu, 24 Julai 2010

PENJAWAT AWAM PENANG JANGAN KENDUR PADA GUAN ENG

Penjawat awam yang berkhdimat diPulau Pinang wajar mengadakan tekanan terus-menerus kepada kerajaan Pakatan Rakyat terutamanya Lim Guan Eng yang diktator,chauvenis, perkauman cina sempit, anti melayu itu  dan anti islam itu.

Jangan undur walau seinci pun dalam gerak balas kakitangan perkhidmatan awam. Kita semua telah mendengar sendiri apa yang dikatakan Oleh YAB Perdana Menteri, Ketua Setiausaha Negara, CUEPACS dan lain-lain lagi bahawa mereka cukup kesal dengan sikap Lim Guan Eng yang biadab itu.

Tidak ada suatu apa pun yang boleh Lim Guan Eng  buat terhadap kakitangan awam kerana gaji kakitangan awam bukan dibayar oleh bapak Lim Guan Eng atau datuk neneknya. Tindakan kakitangan awam ini satu cara mengajar binatang.

Lim Guan Eng sudah mula takut dan menyusun langkah penafian sekarang. Nik Ali Mat Yunus mula dipersalahkan lagi kononnya berbohong. Bola yang melantun dalam netnya sudah di tepis balik kedalam net Nik Ali. Lihatlah, mudahnya dia menyuci tangan. Oleh itu kita harus semua menyuci tangan pula.

Bagaimanapun, tertakluk kepada arahan pusat juga. Jangan sampai hilang panduan . Masyarakat melayu-islam diPulau Pinang harus menyokong dan bersama dengan kakitangan awam. Bagaimana pun sehari dua ini nampak masyarakat Pulau Pinang juga begitu marah dengan harbi itu.

Jika kita tunduk dan mengalah akan bertambah jongketlah binatang itu. Oleh itu marilah sama-sama kita laungkan slogan

' PEDULI APA GUAN ENG'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan