Jumaat, 2 Julai 2010

PADAN MUKA N.AJIS ANWAR SEMBAH YAHUDI SEMULA

   MASIH MAHU ANWAR JADI PM LAGI?

Rakyat Malaysia khususnya umat Islam mesti percaya bahawa selama ini Anwar adalah ejen Yahudi dinegara ini. Kenyataan ini datangnya dari orang yahudi sendiri yang sudah tidak percaya lagi pada Anwar yang menikam kawan dari belakang ( termasuk main ikut belakang). Kenyataan Rachel Motte dalam laman web The Evangelical Outpost  itu cukup jelas dan Anwar tidak boleh jadi orang minyak lagi. Tembelangnya sudah pecah terburai dikalangan world leaders.

N Ajis yang mendewa-dewakan Anwar selama ini kami nak tanya, apa sudah jadi?, Your brother Anwar sekarang? Orang Yahudi pun tidak dapat menerima bermuka-mukaan Anwar walaupun Anwar menyembah mereka. Apa yang Al Qur an kata tentang yahudi? sesuaikah Pas hendak menegak negara islam dengan mendokong Anwar? Negara Islam apa?. Pada Melayu dia bermuka-muka, pada india dan cina dia bermuka-muka, pada arab pun sama. Apa Pas terlalu kebal dengan talam dua muka Anwar? atau itulah juga cara hidup Pas beremuka-muka?.

N Ajis, jika  berhasrat menegakan negara Islam, tinggalkanlah Anwar. Jangan sebut fasal ulama', negara islam, hukum Allah swt, jika ada bayang Anwar lagi, nanti rakyat kata N Ajis itu dua kali lima dengan Anwar sahaja. Indirect Jew.Cukuplah orang kata N Ajis ejen Lee Kuan Yew. Jangan jadi hina dihujung-hujung usia pemerintahan, nanti orang islam lihat macam sampah. Jangan terlalu mengejar undi kafir harbi sampai tidak mengira firman Allah. N Ajis mesti balik kepangkal jalan. Jangan terlalu teruja dengan Anwar.

Kehidupan manusia didunia sangatlah malang jika berbagai pihak hilang kepercayaan. Kepercayaan adalah harga diri yang tiada ternilai. Jadi kepercayaan manusia lain pada diri kita harus dipelihara, kerana ia tidak boleh dijual beli walaupun dengan undi jika dianggap bahawa undi itu mahal. Jika kawan-kawannya ahli-ahli parlimen PKR hilang kepercayaan, Yahudi hilang kepercayaan  masakan Pas masih dungu dan bebal. Fikirlah cara lain untuk memerintah. Orang PKR juga lihatlah apa yang belaku berdasarkan Fakta termasuk Khalid MB Selangor yang dipermainkan oleh Anwar. Tinggalkan Anwar kerana tidak boleh sesiapa pun percaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan