Isnin, 5 Julai 2010

PADAN MUKA N AJIS RAKAN KONGSI KAFIR HARBI TOLAK NEGARA ISLAM

SELAGI BERPAKAT JANGAN HARAP DAPAT    TUBUH NEGARA ISLAM

Pas jangan harap bentuk negara Islam selagi DAP rakan pakatannya berdarah harbi yang secara nyata dan terang menentang Islam. Pas jangan jadi dayus 'jika bini berzina dengan jantan lain' sedangkan ssisuami dapat melihat dengan mata kepala sendiri jantan menguda isteri serta mendengar isteri mengerang keenakan.

DAP secara terbuka minta menghormati kebencian mereka terhadap slogan perjuangan Pas 'negara islam' yang dianggap tiada dalam kamus perjuangan DAP. Tidak pernah kita dengar parti-parti lain dinegara ini sekurang ajar itu terhadap ketinggian agama islam, melainkan DAP yang memandang rendah terhadap matlamat perjuangan rakan mereka sendiri Pas.

Jika mereka menghormati Pas atau N ajis, Kapal Singa tidak menyatakan secara terbuka walaupun tidak bersetuju dengan slogan kawan mereka kerana dia sedar bahawa slogan itu akan mengukuhkan kawannya sendiri. Ini tidak, DAP undermind Pas pada pengundi melayu islam seolah-olah DAP tidak mahu Pas menjadi kuat.

Sebagaimana diperkatakan sebelum ini, Pas tidak menilai 'harga diri' mereka dan lebih gemar muka mereka di injak-injak dikhalayak seperti yang berlaku sekarang. Jika Pas ingin memerintah harga diri jangan digadai terlalu murah kerana walaupun rakyat gemar pada barang harga murah tetapi mereka tidak gemar kuasa pemerintahan dipegang oleh muka yang murah.

Pas harus mengkaji balik hubungan mereka dengan DAP dan PKR kerana tidur sebantal mimpi lain-lain. Pas kena fikir cara lain untuk berkuasa dan tidak boleh bergantung kepada DAP dan PKR yang menjadikan PAS  mangsa dan tidak bermaruah. PKR pula begitu, Anwar dengan cara Anwar yang sanggup menyembah kaki Yahudi. Apa kah Pas tidak terasa terbabit dengan perilaku Anwar itu?. Bodohlah kalau rasa terlepas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan