Rabu, 3 Oktober 2012

PUAK POLITIK UMNO WAN AMIZAN BERTIKAM LIDAH DENGAN PUAK UMNO DR SHUKRI... MACAM BERUK KENA BELACAN.




Yang menang jadi ARANG, yang kalah jadi ABU.

Kenapa?????????????????????

- Nak Parlimen Jerantut

- Perasan Diri Kuat Dalam Politik Umno Jerantut

- Tak Sedar Diri Masa Jadi Wakil Rakyat Menipu Sana Sini.

- Tamak Harta Dunia

- Nak Kan Kuasa Semasa Hidup Ini.

- Nak Kereta Besar, Rumah Besar dan Bermacam2 Yang Besar Lagi

- Nak Harta Macam Firaun Jaga Rakyat Malas.

Dikatakan juga dua orang YB2 ini sudah melatah di dalam politik Jerantut, Yb  Tahan buka pekong pasal Yb P.Tawar. Yb p.Tawar pulak buka pekung pasal Yb Tahan.Yang menjadi pengadil RAKYAT JERANTUT.
Menteri Besar juga dikatakan bersekongkol dengan dua2 YBYB ini. Jika Isu ini tidak diselesaikan dengan segera,ia akan merosakan UMNO dan BARISAN NASIONAL Jerantut. KAROK MALAM mecadangkan dua YB ARANG dan ABU ini tidak dicalon lagi pada masa akan datang iaitu pada PRU 13.


6 ulasan:

  1. betul sy setuju dengan karok1

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Padam
  2. Kas x tau la anak cucu kas esok2 nak dk mane....rumoh paleh la mahei weh...keje x tentu lg....hak kaye 'cina' n pengadai2 melayu ni

    BalasPadam
  3. Ce deme tgk kat lhdn puak2 ni bayor dok tax?.... Pakai kete menjalor ghumoh bapok la beso nye

    BalasPadam
  4. sabo jgn dengki orang, biorle asal jgn nipu org dan rakyat, pandai2le cari duit kalau nak rasa itu dan ini, dah lumrah manusia utk cari senang, yg penting ikut landasan agama, kita semua pun jgn mudah melatah tuduh sana dan sini, buat dosa kering watpe.., kita dok di negara demokras ni jgn jadi keras, kena usaha sb kita juga ada hak untuk kaya, yg penting kena usahalah....

    BalasPadam